۱۳۸۹ اردیبهشت ۹, پنجشنبه

بعد از سه دهه از انقلاب باید پرسید آن آرمان‌ها برای کارگران چه شد؟

بعد از سه دهه از انقلاب باید پرسید آن آرمان‌ها برای کارگران چه شد؟:

کلمه: یک مرجع تقلید با یادآوری اهداف انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه باید جمعیت کارگر در رفاه باشند، اظهار داشت: بعد از گذشت سه دهه از انقلاب اسلامی باید پرسید که آن آرمان‌ها چه شده است؟
به گزارش خبرنگار ایلنا از قم، آیت‌الله سیدعبدالکریم موسوی‌اردبیلی در دیدار دبیرکل و اعضای خانه کارگر با بیان اینکه امیدواریم مشکلات مربوط به جامعه کارگری حل شود، اظهار داشت: امروزه مشکلات موجود بسیار زیاد است و برای حل آن یا اقدامی نمی‌شود و یا اینکه نمی‌توانند اقدامی کنند. مشکل اینجاست که حل مشکلات به کسانی که متخصص نیستند، محول می‌شود.
وی خطاب به دبیرکل خانه کارگر اظهار داشت: انتظار ما از مجلس این است که در مقابل اعمال خلاف قانون ایستادگی بیشتری نماید. زیرا اگر قرار باشد در مجلس که خانه ملت و محل قانونگذاری است، در اینگونه موارد کوتاهی شود در جاهای دیگر وضع بدتر خواهد شد.
این مرجع تقلید با یادآوری یکی از اهداف انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه باید جمعیت کارگری در رفاه باشند، اظهار داشت: بعد از گذشت سه دهه از انقلاب اسلامی باید پرسید که آن آرمان‌ها چه شده است.
وی خاطرنشان کرد: امروزه برای افرادی چون ما راهی جز دعا کردن برای رفع مشکلات، باقی نمانده است. چراکه اگر اظهار نظری در رابطه با مساله‌ای کنیم توجهی به آن نمی‌شود.
آیت‌الله موسوی‌اردبیلی با اشاره به وجود بحران‌های موجود در کشور، گفت: بسیار مهم است که انسان خودش را در بحران‌های به وجود آمده کنترل کند. چراکه روزی بحران‌ها حل خواهد شد و روزگار به این شکل باقی نخواهد ماند.
این مرجع تقلید در پایان اظهار داشت: امروزه مشکلات کارگران در راس امور است و اگر ما نتوانیم که مشکلات تولید و جامعه کارگری را حل نماییم به نوعی هیچ کاری نکرده‌ایم و باید توجه به این مساله در اولویت باشد.
لازم به ذکر است در ابتدای این دیدار علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر و علی طالبی دبیر اجرایی خانه کارگر قم نیز گزارشی شفاهی از وضع موجود جامعه کارگری و تولید در کشور را برای این مرجع تقلید بیان کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر