۱۳۹۱ خرداد ۴, پنجشنبه

ورزشکاران !

چه باید می شد که من، بعد از مدت ها، حرکتی به تن بدهم و برنامه ریزی کنم برای ورزش کردن؟! همین باید می شد که دیشب شد! در این چند روز که مدام می گفتم می خواهم کمی لاغر کنم، دیشب به این نتیجه رسیدی که لاغری لازم ندارم، کمی پهلو آورده ام. خب من هم طبیعتن به روی خودم نیاوردم حرف دلم را که " آقا یعنی چی که پهلو آورده ام" !!

دیگر این که ما هم غرورمان جریحه دار شد و با پشتیبانی آقا، از همین امروز شروع کردیم به ورزش منظم ! برنامه منظمی تنظیم کرده ایم که هر روز دقایقی روی تردمیل به ورزش هوازی ِ دو و راه رفتن بپردازیم. رژیم هم قاعدتن نباید نیازی باشد. چون وزن اضافه که ندارم. هدف مرتب کردن (!) اندام است که با حمایت آقا و تلاش خودمان انجام می شود.

عکس هم می گیریم که متعاقبن و در صورت نیاز ارائه دهیم، مثلن قبل و بعد از عملیات تنظیم هیکل !


۲ نظر:

  1. دلاواران جان ما
    هیکل شما توپ عست
    اگر ورزش نکنید از توپی خارج می شود خو
    :*

    پاسخحذف
  2. نه خو
    نمی گذاریم که خارج شود ... :*

    پاسخحذف